Inzerujte v novém inzertním mediu především v restauracích
a kavárnách s výbornými možnostmi cílení.

Inzerentům obvykle nevyhovuje:

Nevhodné cílení inzerce

Reklamní slepota spotřebitelů

Omezené možnosti vyhodnocení přínosů

Netspot řeší:

Perfektní možnosti cílení inzerce

Nové inzertní medium takřka bez reklamní slepoty

Podrobné statistiky a vyhodnocení kampaní

Cílení inzerce na různé skupiny uživatelů či geolokačně

Cílení inzerce na různé skupiny uživatelů či geolokačně

Je možné cílit na návštěvníky konkrétních podniků (restaurace, kavárny, čekárny v ordinacích lékařů apod.) nebo územně (konkrétní město či kraj) nebo kupříkladu jen v podnicích, kde točí konkrétní značku piva či nealka.

Nové reklamní medium

Nové reklamní medium

Reklama při přihlašování k WiFi internetu není okoukaná, lidi zaujme a vůči tomuto druhu reklamy není tak silná reklamní slepota, jako k jiným mediím.

Rozšiřující se cílová skupina

Rozšiřující se cílová skupina

Roste nejen s nově instalovanými Netspoty, ale čím dál více lidí má, a nejen v restauracíh také používá, chytré telefony/tablety.

Sběr emailů či Facebook like

Sběr emailů či Facebook like

Díky Netspotům je možné sbírat také emailové adresy nebo například telefonní čísla pro následný marketing (zasílání newsletterů apod.). Popřípadě využít přihlášení přes Facebook a sbírat tak fanoušky svého Facebookového profilu.

Možnost využití pro remarketing

Možnost využití pro remarketing

Netspot je možné využít také na remarketing. Můžete tak cílit například na všechny, kteří byli včera večer v restauraci a zobrazit jim nějakou svou cílenou reklamu. Remarketing je velmi efektivní reklamní nástroj.