WiFi v řetězcích a franšízách

Využití Netspotu dává v řetězcích či franšízách obzvláště smysl. Díky Netspotům totiž můžete své pobočky navzájem podporovat například formou soutěže. Mnoho mladých lidí cestuje a zvláště ve velkých městech navštěvuje nejrůznější obchodní centra i své oblíbené řetězce, je proto pravděpodobné, že mohou navštívit více poboček vaší sítě. Dopřejte jim komfort snadného přístupu na internet a připravte pro ně soutěž, která podpoří váš obrat.

Jak soutěže fungují

Principem soutěže je nutnost opětovného zadání emailové adresy nebo telefonního čísla (nebo obojího) při přihlašování k internetu ve vašich pobočkách v různých dnech. Po dosažení požadovaného počtu návštěv (vložení emailové adresy) přijde zákazníkovi automaticky email/SMS s unikátním kódem pro vyzvednutí výhry.

Netspot automaticky rozpozná zařízení, díky čemuž není možné sdílet jednu emailovou adresu na více zařízeních (a tedy mezi více lidmi). Jednotlivá znovuvložení potřebných údajů je možné jen 1x za určité časové období. Tím je zajištěno, že není možné údaje vložit opakovaně během jedné návštěvy a je nutné přijít do pobočky opakovaně.

Je možné se soutěže zúčastnit v různých pobočkách, nebo údaje vložit vždy ve stejné pobočce. Dále je možné požadovat doložení účtenek se stejným datem a hodinou (s určitou tolerancí) jako jsou data uložená u jednotlivých vložení požadovaných údajů.

Tato soutěž může probíhat například každý měsíc (počítají se vždy jen přihlášení v daném kalendářním měsíci).

Konkrétní příklad:

Zákazník musí vložit svůj email a telefonní číslo celkem 4x v různých dnech. Kód je tedy možné znovu vložit až po šesti hodinách od posledního vložení. Jakmile vloží své údaje počtvrté, přijde mu automaticky email s unikátním kódem, na který si vyzvedne svou výhru, která může být například nějaký nápoj zdarma, nebo sleva na nákup apod.